مازراتی

مازراتی

مازراتی

مازراتی

کشف خودروهای سرقتی در ثلاث باباجانی و۲۰۰۰ دست لباس قاچاق در پاوه

لوگو- انتظامی


کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از کشف دو دستگاه خودرو که به سرقت رفته بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدی" اظهار کرد: این خودورها طی روزهای گذشته در شهرستان های همجوار سرقت شده بودند که توسط پلیس آگاهی ثلاث باباجانی کشف شد.

  

وی ادامه داد: مالباختگان نیز که قبلا گزارش سرقت خودروی خود را اعلام کرده بودند، شناسایی و خودرو تحویل آن ها شد.


سرهنگ محمدی همچنین از دستگیری ۶ سارق خوردو خبر داد و گفت: این افراد برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد: مبارزه با سرقت، کشف سرقت های انجام شده و دستگیری سارقان از برنامه های مهمی است که پلیس شهرستان در سال جاری دنبال می کند.


وی در پایان از شهروندان نیز خواست مراقبت های لازم را از خودروی خود به عمل بیاورند تا دچار مشکل نشوند.


کشف ۷۱ فقره سرقت در کرمانشاه 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و کشف ۷۱ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.  


سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه علاوه بر کشف ۷۱ فقره سرقت، موفق به دستگیری ۳۳ نفر سارق نیز شدند.


وی اظهار داشت: سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو با ۵۷ فقره، بیشترین آمار سرقت را به خود اختصاص داده است.


سرهنگ براری کشف بیش از ۵ تن زغال، ۲۳۸ دستگاه کارتخوان و ۵۰۰ کیلوگرم عسل قاچاق را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی عنوان و اظهار کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده به حدود ۸۴۰ میلیون ریال می رسد.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، یادآور شد: ۶ نفر قاچاقچی نیز در این راستا دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.


وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین در این طرح بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ۲۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر را نز دستگیر کردند.


سرهنگ براری، توقیف ۵۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک و انتقال آن ها به پارکینگ را از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حوزه های مختلف، گفت: این طرح تا پایان سال و در بازه های زمانی مختلف به اجرا درمی آید.


بیش از ۲۰۰۰ دست لباس قاچاق در پاوه کشف شد 


فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از کشف ۲ هزار و ۴۲ دست لباس قاچاق زنانه و مردانه و ۷۰۰ کیلوگرم گردو در این شهرستان خبر داد.  


سرهنگ "حمیدرضا ملکی" اظهار داشت: یک هزار و ۸۴۹ دست از این لباس ها شامل کت و شلوار مردانه و ۱۹۳ مورد نیز مربوط به شلوار زنانه می شود.


وی، ارزش لباس ها و گردوی قاچاق کشف شده در شهرستان پاوه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.


سرهنگ ملکی یادآوری کرد: همچنین در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از تشکیل پرونده در این زمینه و معرفی قاچاقچیان به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.


وی در پایان گفت: مبارزه با قاچاق کالا در سال حمایت از کالای ایرانی یکی از اولویت های پلیس شهرستان پاوه است و مطمئنا در این راستا از تمام توان و ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد.


محموله یک میلیارد ریالی سیگار قاچاق در کرمانشاه کشف شد 


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف محموله یک میلیارد ریالی سیگار قاچاق در شهر کرمانشاه خبر داد.  


سرهنگ "علیرضا مرزبانی" اظهار کرد: به دنبال اطلاع ماموران مبنی بر اینکه شخصی در پارکینگ منزلش اقدام به نگهداری و توزیع سیگار قاچاق می کند رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: ماموران یگان امداد با انجام کارهای پلیسی موفق به شناسایی رد این فرد شده و در حالی که متهم قصد توزیع سیگار به وسیله یک دستگاه خودرو تندر را داشت دستگیر و پس از بازرسی از خودرو، تعداد ۲۷هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اطلاعات کسب شده مبنی بر اینکه متهم مقدار زیادی سیگار نیز در داخل پارکینگ نگهداری می کند، ماموران با هماهنگی مقام قضایی این محل را بازرسی و موفق شدند ۲۸۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار دیگر را کشف کنند.


سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه ۸۵۰ بسته انواع توتون قاچاق نیز کشف کشف شد، ادامه داد: ارزش این محموله به یک میلیارد ریال می رسد.


وی همچنین از تشکیل پرونده و دستگیری متهم خبر داد و گفت: این فرد برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضائی معرفی شد.


جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان مبارزه با قاچاق را یکی از برنامه های مهم پلیس در سال جاری عنوان و اظهار کرد: در این راستا از همه ظرفیت و توان خود برای تحقق این مهم تلاش می کنیم.


کشف بیش از ۲۵۷ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور 


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق به کشف ۲۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کالای قاچاق از نوع پوشاک شدند.  


سرهنگ "عزیز الهیاری" اظهار کرد: ماموران انتظامی کنگاور با تشکیل یک تیم عملیاتی ویژه، محور ورودی شهرستان را تحت پوشش قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضائی اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.


وی ادامه داد: در نهایت ماموران به یکدستگاه خودرو پژو پارس مظنون و نسبت به متوقف کردن و بازرسی از آن اقدام کردند.


سرهنگ الهیاری یادآوری کرد: در بازرسی های صورت گرفته، ماموران موفق به کشف ۵۱۵ دست انواع پوشاک قاچاق از داخل خودرو شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان کنگاورافزود: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شد.


وی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ متهم، افزود: این افراد برای سیر مراحل قانونی و صدور 


https://www.mehrnews.com/news/4281744/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.