مازراتی

مازراتی

مازراتی

مازراتی

مصرف نوشیدنی‌های رژیمی به سکته مغزی می‌انجامد

خبرگزاری فارس: مصرف نوشیدنی‌های رژیمی به سکته مغزی می‌انجامد

محققان دانشگاه بوستون، با افزایش مصرف نوشیدنی‌های کم کالری در بین کودکان و بزرگسالان پژوهش‌هایی انجام دادند که نشان می‌دهد نوشیدنی‌های رژیمی تأثیر منفی بر شریان‌های مغزی می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، تحقیقات نشان داده است که مصرف نوشیدنی‌های رژیمی منجر به بروز بیماری‌های متفاوتی می‌شود که سکته مغزی، آلزایمر و دیابت مهم‌ترین آنهاست.

  ادامه مطلب ...

325 میلیون نفر از مردم جهان به هپاتیت مبتلا هستند

خبرگزاری فارس: 325 میلیون نفر از مردم جهان به هپاتیت مبتلا هستند

به گفته مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، 325 میلیون نفر از مردم جهان به عفونت مزمن هپاتیت B و C مبتلا هستند که شمار زیادی از این افراد به خاطر پیش‌روی بیماری و ابتلا به بیماری‌های دیگر، جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده و خلاف تصور مردم، تعداد جان‌باختگان بیماری هپاتیت بیشتر از بیماری‌های ایدز و سل است. 

  ادامه مطلب ...

خون مصنوعی اختراع شد

خبرگزاری فارس: خون مصنوعی اختراع شد

گروهی پزشکی در روسیه موفق شدند خونی بسازند که با تمام گروه‌های خونی افراد سازگار است و تمام فاکتورهای لازم را داراست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، گروهی از پزشکان روسی موفق به ساخت خون مصنوعی شدند که تمام فاکتورهای لازم خون انسان را دارد و با تمام گروه‌های خونی سازگار است، لذا در مواقع نیاز می‌توان از این اختراع استفاده کرد. 

  ادامه مطلب ...

پیشگیری از سرطان سینه با مصرف توت فرنگی

خبرگزاری فارس: پیشگیری از سرطان سینه با مصرف توت فرنگی

مصرف روزانه توت فرنگی به مدت 5 هفته، در صورتی که همراه با دیگر میوه‌ها و سبزیجات باشد می‌تواند در پیشگیری و درمان سرطان سینه کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، نتایج مطالعات نشان داده است مصرف توت فرنگی در هر روز و به مدت 5 هفته، در صورتی که همراه با دیگر میوه‌ها و سبزیجات باشد می‌تواند در پیشگیری و درمان سرطان سینه کمک کند. 

  ادامه مطلب ...

تغییراتی که انسان‌ها در کره زمین ایجاد کرده‌اند

خبرگزاری فارس: تغییراتی که انسان‌ها در کره زمین ایجاد کرده‌اند+تصاویر

کره زمین به علت فعالیت‌های منفعت‌طلبانه انسان در 100 سال اخیر دچار تغییرات گسترده‌ شده است که به موجب تغییر اقلیمی آن، بلایای طبیعی نیز افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، کره زمین به خاطر فعالیت‌های حق‌جویانه انسان‌های سراسر جهان در طی قرن اخیر دچار تغییرات بسیاری شده است؛ به صورتی که طبیعت سر سبز به همراه آب‌های جاری آن خشک شده و محیط زیست خشک و بی آب و علف جایگزین آنها شده‌ است. 

 

ادامه مطلب ...