مازراتی

مازراتی

مازراتی

مازراتی

زیبارویان پرهزینه؛ خودرو‌هایی که هزینه نگهداری سنگینی دارند

خودروهایی که علی‌رغم ظاهر زیبا هزینه تعمیر و نگهداری سنگینی دارند



خودروهایی که این روزها در بازار شاهد هستیم قیمت‌های متفاوتی دارند اما همان‌طور که شما بهتر از ما می‌‌دانید در کنار مبلغی که برای خرید خودروی دلخواه خود انجام می‌دهید باید ماهانه هزینه‌هایی را نیز برای تعمیر و نگه‌داری خودرو کنار بگذارید.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: خودروهایی که این روزها در بازار شاهد هستیم قیمت‌های متفاوتی دارند اما همان‌طور که شما بهتر از ما می‌‌دانید در کنار مبلغی که برای خرید خودروی دلخواه خود انجام می‌دهید باید ماهانه هزینه‌هایی را نیز برای تعمیر و نگه‌داری خودرو کنار بگذارید. به همین دلیل خالی از لطف نیست اگر با هم در ادامه به خودروهایی اشاره کنیم که هزینه تعمیر نگه‌داری سنگین و کمرشمنی دارند. لازم به ذکر است با توجه به طیف گسترده خودروها سعی کرده‌ایم در ادامه از هر کلاس و رده به پرهزینه‌ترین این خودروها اشاره کنیم.

  ادامه مطلب ...

با این تعویض‌ها، عمر خودرو را طولانی کنید

با این تعویض‌ها، عمر خودرو را طولانی کنید


بهترین ماشین را هم که خریده باشید، باز هم بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل شود. دلیلش هم ساده است، هر قطعه‌ای عمری دارد و عمر ماشین هم به تازه نفس بودن قطعاتش وابسته است.

وب سایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: بهترین ماشین را هم که خریده باشید، باز هم بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل شود. دلیلش هم ساده است، هر قطعه‌ای عمری دارد و عمر ماشین هم به تازه نفس بودن قطعاتش وابسته است. برای اینکه بتوانید عمر ماشینی را که برای خریدش کلی هزینه کرده‌اید، افزایش دهید قطعاتی را که در ادامه درباره‌شان می‌خوانید، به موقع عوض کنید.

  ادامه مطلب ...